poniedziałek, 13 czerwca 2016

MCC-20 32” MystiC City Corsets (recenzja)

MCC-20 32” MystiC City Corsets


(zdjęcie ze strony sklepu)

Co jakiś czas MCC (MystiC City Corsets) wystawia w swoim sklepie na eBay licytacje z gorsetami oznaczonymi jako „imperfect”. Uważam, że warto się tymi licytacjami interesować, ponieważ można nabyć piękny gorset w atrakcyjnej cenie a „niedoskonałości” które go na taką aukcję zaklasyfikowały mogą być po prostu nieistotnymi drobiazgami. Właśnie z takiej aukcji jest mój MCC-20.

Mimo, że sklep jest w Stanach właścicielką jest Polka, więc nie ma bariery językowej i o wszystko można spokojnie pytać przez facebookowe konto MCC. Pani Sylwia w rzetelny sposób wskaże wszystkie niedoskonałości. Po takim wywiadzie będziecie wiedziały czy dany gorset będzie wam odpowiadał.
Właśnie z takiej rozmowy dowiedziałam się, że mój MCC-20 miał wymienione fiszbiny na lepsze gatunkowo, wymienione oczka, doszytą gipiurę oraz dodatkową waist tape. Stwierdziłam, że w niczym mi to nie przeszkadza i stałam się posiadaczką najwspanialszego gorsetu jaki kiedykolwiek przeszedł przez moje ręce.



Mimo, że posiadam wiele gorsetów, odkąd mam ten model stał się on moim absolutnym faworytem- zarówno do zwykłego codziennego noszenia, jak i na specjalne okazje. To, co jest w nim fenomenalne to fakt, że mimo iż jest krótki (26 cm wzdłuż busku) to nie mam w nim wypływu mega muffin, ani odciśniętej opony na brzuchu - krój doskonały ;)






Ten model posiada prawie wszystko co lubię mieć w gorsecie: podwójnie ułożone fiszbiny, duże oczka przy wiązaniu, waist tape, krój klepsydry, usztywniony, podwieszany panel, fiszbiny płaskie po obu stronach oczek i wykonany jest z dość grubej bawełny. Dzięki temu jest to mega wygodny i stabilny „pancerzyk” który doskonale się sprawdza przy moich gabarytach.



To co bym ewentualnie zmieniła to busk – wolę szersze, ale ta kwestia jest tu bardzo dobrze rozwiązana i jest on wzmocniony mocnymi płaskimi fiszbinami, co jest wystarczającym zabezpieczeniem.


Wykonany jest bardzo starannie, szwy są równe a lamówka estetycznie podwinięta do środka. Mimo, że dostaje ostro w kość (jest bardzo dużo noszony i bardzo mocno ściskany) nic niepokojącego się z nim nie dzieje – nie rozciągnął się a szwy są dokładnie takie same jak pierwszego dnia (nie zdeformowały się i nie rozeszły). Malutkim minusikiem jest widoczne na zdjęciach powyżej rozchodzenie się materiału na styku połówek (na górze i na gole busku). Na szczęście materiał jest w jednolitym kolorze i nie rzuca się to zbyt mocno w oczy. Z biegiem czasu przy wiązaniu powstały delikatne przebłyszczenia od sznura, co nie jest niczym dziwnym, ale co istotne - są dużo mniejsze niż w „bawełniakach” innych marek. 



Talia ma 80 cm zamiast 81 cm co jest jak najbardziej w granicy dopuszczalnego błędu. Nie wiem czy pozostałe wymiary zgadzają się z tabelką ponieważ nie ma już tabelki ;). Niestety model został wycofany ze sprzedaży, czego bardzo żałuję, ponieważ bardzo mi odpowiada i chętnie nabyłabym inną wersję kolorystyczną :)

Gorset idealny na aktywny spacer z pieskami :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz